BMW 8 sērija 2018 vs Ford Focus 2005
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 340 ZS | 225 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 5 sekundes | 6.8 sekundes | |
BMW 8 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 8 sērija dzinēja jauda ir par 115 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 180 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai BMW 8 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 9.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 8 sērija ir labāka izvēle. BMW 8 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 8 sērija var ietaupīt 300 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 590 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
BMW 8 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Focus) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 8 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 8 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 8 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.45 m | |
BMW 8 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 8 sērija ir par 48 cm garāks nekā Ford Focus, par 6 cm platāks, savukārt augstumā BMW 8 sērija ir par 11 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1247 litri | |
BMW 8 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 8 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.4 metri | |
BMW 8 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar BMW 8 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`225 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 60 000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 8 sērija ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|